« Home | Enfermeiros orientadores » | Vaidoso... » | Boa sorte amiga! » | Tou viciado » | Força Portugal!!! » | Bom fim de semanaaaaaaaaaaaaaaaaaaa » | Sala de tratamentos » | Inner smile » | Parabens Portugal » | Ca estamos... »

You can always say stop



Lady Heather: Very good, Mr. Grissom.
Grissom: I'm just repeating what I've heard.
Lady Heather: You're a good listener.
Grissom: Part of the job.
Lady Heather: So, this is work?
Grissom: Yes, but I value your insight.
Lady Heather: I'm flattered...but you already seem to know the answers to your questions. You keep me in proximinity when I walk away (She moves closer to him) when I'm close you watch my lips. Are you losing your hearing?

Grissom: I'm losing my balance.

Lady Heather: Your sense of self?

Grissom: No, I know who I am.

Lady Heather: Do you?

Grissom: Yes... I do. (He touches one side of her cheek with one hand then the other with his other hand) You can always say "stop".
Lady Heather: So can you.




A série, é a que anda ha que tempos no meu dvd.CSI. A cena, é das minhas preferidas.

O video..é sobre o Grissom e a Lady Heather.Os fãs da CSI LA saberão do que falo :) A musica, é uma das crónicas no meu carro :)

Live the dream

Dive

oh yeah dominatrix powa! ;)agora k olho para a lady heather após alguna tempos sem a ver...ela n é uma gaja do O.C.?
;)

Olá!
Conheço bem a cena e está genial.
Beijinho

Uma boa, está na hora de eu conhecer, Dive...

gosto do elenco!

abraços

muito bom teu espaço! bem meu estilo!

Adoro, adoro!
Só não me lembro da música..

so para t dizer k m re viciast na musica... e a letra até k m dix algo...lol AI A NHA VIDA :P

Enviar um comentário